Söndag

Tja:)
Idag har jag inte gjort så mycket, som vanligt på söndagar. Vaknade tidigt i morse av att min katt låg i min skinnfotölj och kräktes. Somnade om och sov till typ 13.00. Gick sedan en promenad med mamma och syrran på eftermiddagen. Riktigt skönt även om man har tryckande huvudvärk och går och snorar som fan.

Suttit och pluggat en bra stund nu också. Läst ett helt kapitel i "Hästhållning i praktiken". Prov på det imorrn. Har hunnit städat rummet idag igen också!:) Så jäkla skönt när det är ordning, det värsta jag vet är när allt är rörigt och man inte hittar nåt. Kan dess utom inte koncentrera mig på nånting (om jag t.ex. ska plugga) när det är stökigt och rörigt runt om mig. Usch! Jag har inte direkt något speciellt att skriva om just nu känner jag... Känner att detta inlägget bara blev... kallt? Ingen inlevelse liksom. Förlåt. Haha. Är trött och ungrig, snart middag i alla fall. Gött det.

Ha det bra så hörs vi väl:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0