Sen start på dagen

Gomorron! Eller goddag rättare sagt! Bara det att jag nyss har ätit frukost. Haha.
Både jag och syrran är hemma idag igen. Sjukhem var det ja;) Jag nyser, är täpt i
hals och näsa, snorar och fryser. Men lite mysigt är det. Höstväder ute. Så jag och
syrran har bestämt oss för att vi ska ha filmdag idag:) Käka chips och mysa i soffan.

Nej nu tänkte jag snart hoppa in i duschen. Ska bli skönt med en varm dusch.
Längtar lite till vintern! Är jag sjuk? Jag får en chock över mig själv! Men är det inte
lite bättre med snö och kallt än massa regn och blött över allt? Fast detta vädret har
väl sin charm också. Kan man säga så? Nej, egentligen är jag världens största
sommarmänniska! Sommar is the shit liksom! Existerar inget annat än sommar i mitt
huvud vanligtvis. Blir deppig resten av året, då det inte är sommar. Men man får försöka
göra det bästa av situationen och försöka göra hösten och vinterhalvåret till det bästa
som går:) Det kan bli mysigt som sagt.

Hej hopp:*

Jag avundas förresten alla som är utomlands och ligger på en vit sandstrand omringad av palmer och havskänsla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å längtar också till vintern nu! När det e så pissigt väder som det e kan det ju lika gärna va snö typ :P Fast mysigt äre ju :) Och julen är mysig<333 då är det mindre än ett halvår till sommarn oxå ;)

2008-09-10 @ 15:02:58
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar--> Bra tänkt där! ;) Fortare till nästa sommar:)

2008-09-10 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0