Poliser!

Hej!
Jag har en åsikt gällande dom flesta poliser. Man kan se hur de kör gränslöst (fast inte blåljusen är på) och hur de bara parkerar på en trottoar, där det inte ens är parkeringsplats, för att gå in och beställa pizza (exempel från igår). Varför ger de då inte sig själva en böter? USCH vad arg jag blir. Är de så jäkla lagliga eller? Blir förbannad på sånt. Nästa gång jag ser en polis göra fel ska jag anmäla! Det måste väl gå eller? Jag tycker i alla fall så. Olagliga poliser som ska se till att samhället är så lagligt som möjligt? Skrattretande!

En argare Sabrine... Känner mig som en pensionär som klagar på allt och alla ibland men vadå då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0