pms-varning!

Tjaa!
Hur mår ni allihop? Själv mår jag pms typ! Idag var det meningen att jag skulle vara hemma (vilket jag också är), städa mitt rum och plugga järnet av mig och försöka göra dagen rätt så okej men det enda jag har gjort är att ha slappat och latat mig! Varför? Jo för nu för en stund sen så skulle jag städa mitt rum, bestämde jag mig för, men så fick jag ett sånt där känslomässigt pms-anfall att jag bara lade ner allt och satte mig framför datorn och surade! Jag måste plugga till tre prov också. Känns som att min pms förstör min skolgång. Ärligt talat är det synd om alla som lider av pms! För det är verkligen inte kul att ha sån kraftig pms. Idag är det i alla fall bättre än andra månader jag har haft pms. Jävlar vad man får akta sig för mig ibland. Men jag pallar verkligen ingenting nu! Plus att jag inte mår prima annars heller. Gaaaah XD Har lust att slita av mig håret, så arg är jag.

Blir arg av att bara se mitt röriga rum! KAN INTE PLUGGA OM DET INTE ÄR VÄLSTÄDAT. Blir okoncentrerad då.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ibland har man såna dagar... just nu är jag alldeles för uppe i varv för att må dåligt! Mycket att planera inför festen på lördag.



Frstn, jag har en tävling,,.. =)

2008-09-30 @ 18:53:01
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0