Onsdag

Hejsan!
Hur är läget med er? Med mig är det väl... ehm... typ vardagligt? Altså trist men ändå fungerande. Eller nåt. Idag har det vart skola som vanligt. Hade 3 timmar hundkurs. Skulle haft prov men det flyttas till vecka 40 i stället. Skönt var det. I stället tittade vi på film om massa olika hundraser. Vi gick säkert igenom mer än 50 hundraser idag! Och deras egenskaper o.s.v. Lyckades somna en stund på lektionen också. Idag var jag rekordtrött. Haha:P Stannade kvar på skolan en timme extra och åt lunch med Emma och Jessica. Vrålhungrig var man:P

Ska till stallet ikväll också:) Myspys! Ska rida min gratislektion som jag fick av Linda för att jag hjälpte till i stallet i lördags. Så jag tar väl bussen 17:15 eller nåt sånt där. Så är jag där runt 18.30, rider 19.30:)

Imorgon är det kick off (ungt företagande) på Älvhögsborg i Trollhättan:) Då kommer Fhilip och Fredrik dit (ni vet programmet "Vem kan slå Fhilip och Fredrik?". Vet dock inte om jag stavade rätt till Fhilip:p). Så alla tvåor på Nuntorp ska dit. Skönt då kan jag sova längre eftersom att jag bor här! Men måste egentligen åka till skolan på eftermiddagen efteråt för att göra laggårdspraktik. Vet inte om jag ska skolka från den eller inte. Kanske är lika bra att göra den. Men jag pallar bara inte grisarna! Och dess utom så läste jag, vi som pendlar vajre dag till skolan och ska ha laggårdstjänst, vi måste betala maten själva om vi ska bo på skolan och börja 05:00 på morgonen! Hur jävla pissigt är inte det? Jag vill väl fan inte betala maten när jag tar hand om deras kor mot min vilja! Lunchen är ju alltid gratis men middag, kvällsfika och frukost kostar! Never. Jag tänker protestera.

Hur har eran dag varit idag då?

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag älskar klänningen... den var jättebillig oxå =)

2008-09-17 @ 14:33:54
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dagen har varit slö, skönt att det snart är fredag, igen!

2008-09-17 @ 15:27:10
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-18 @ 10:34:04
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: aBc

Dagen har väl vart som din - vardaglig. Stå på dig! Tycker absolut att du ska protestera. Gratis arbetskraft - men de vill inte ens stå för maten ! Dåligt......Bloggen e verkligen snygg.... puss snygging

2008-09-18 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0