Onödigt inlägg

Käkat prinsesstårta med syrran för en stund sen:) Nice nice, och nu mår man illa som fan hahah! Tog två bitar när en hade räckt. Attans. Men vafan man fyller ju bara år en gång om året:P

Egentligen kommer jag inte på vad det var jag egentligen hade tänkt skriva i inlägget? Har inget minne alls. Behöver sömn. Är trött. Men ska försöka plugga snart i alla fall:) Wiie. Haha vet inte varför jag sa "wiie" egentligen men det ordet kom nog upp på tungan vid tanken på att vara klar med pluggandet sen:P hahah.

Förresten så har jag en ny favvolåt! Shine on med Rio! Så jäkla skön alltså!:)


Har också hittat lite nytt på forever21.com!:)


Hur söt är den inte?:)



Nu kom jag på vad jag skulle skriva om egentligen! Det var 29 grader i solen ute på våran altan förut! SOMMAR ju!:) Värsta skönt. Men konsitgt ändå, för vädret verkar inte kunna bestämma sig. Kommer den kalla hösten eller håller sommarvärmen i sig och kommer åter på nytt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack älskling!! din blogg är också superfin <3333

men alltså, den nya bloggen är ju lite annorlunda än den gamla.. jag hittar typ inte hur man lägger till vänner, eller finns inte de längre..? älskar dig <3<3

2008-09-20 @ 18:49:57
URL: http://ekwalls.blogg.se/
Postat av: Andréas

Jo visst det var rätt fint väder ett tag idag, men seriöst det är ändån höstkyla som börjar komma nu :/



Märker att t-shirt och trenchcoat inte håller längre, måste börja leta höstjacka. (vilket ändå är sjukt kul :D )





hemskt söt klänning dock, vart har du hittat den?





/a

2008-09-20 @ 20:49:30
URL: http://alltomandreas.blogg.se/
Postat av: Andréas

forever21.com såg jag nu, haha också nice :)

min flickvän är beroende av asos.com och stylebystars vilka jag kan tipsa om. köpte hennes födelsedags present på asos.com väldigt bra kvalité...





/a

2008-09-20 @ 20:54:40
URL: http://alltomandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0