Och så kom kvällen...

Jahapp nu har jag ätit den mest exklusiva lyxmiddagen i världen känner jag! Enbart potatismos med gurka och sommarsallad XD Haha. (jag kan faktiskt laga lite riktig mat också!). Skulle vart korv till men så läste jag på utgångsdatumet att den redan hade gått ur:O(och jag hade redan börjat med moset). Asdåligt. Så jag o syrran satt och käkade potatismos. Men men så är det ibland. Ingen annan än vi hemma på hela kvällen, så det finns ju inte tillgång till att dra ner till Maxi och köpa någon ny korv heller:P Jaja... Har tagit en lång dusch också. Skönt!

Nu är kvällen här och jag mår inte bra, precis som igår kväll. Allt känns bara jobbigt och trögt hela tiden. Imorrn är det en ny dag. Och? Så tänker jag. Bläh på allt, känns det som. Och jag har nervositet i min kropp hela tiden. vet inte varför. Känner på mig att något oväntat kommer hända. Vettefan vad. Shit vilken läskig känsla. Som idag i skolan. Så fick jag helt plötsligt en nervös känsla, så att jag nästan darrade! Har fått så förut, i sommar också. Läskigt:O Ska dra en änglaviskning sen och se om jag kan få lite stöd uppifrån. Eller på annat sätt. Brukar kännas rätt skönt efteråt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0