Myspys

Hejsan igen!:)
Jag tycker denna kvällen har vart rätt mysig, trots att jag är sjuk. Pappa har lagat god tunisisk mat, brick (stavas det så?). Mamma kanske också hjälpte till? Vet inte om båda lagade maten:P Mums i alla fall. All tunisisk mat jag har ätit är god!:) Gissa om jag längtar till farmor och alla underbara fastrar i tunisien förresten? Saknar det<3 Nåja. Sedan drack jag en kopp kaffe med kaka till. Nu mår jag ganska illa av mättnad. Haha.
    Mamma funderade på att köpa en kokbok med tunisiska recept som tydligen skulle finnas ute. Hon vill tydligen lära sig att laga goda, tunisiska soppor. Nice *tummen upp*. Jag trodde redan hon kunde det? x) Eftersom att hon har varit gift med min tunisiska pappa i typ 20 år tror jag. Men men. Min mamma är ändå jättebra på att laga mat:) Vet inte om hon har lagat tunisisk soppa eller gryta nån gång som jag har ätit? Taschin (STAVNING?) tror jag i alla fall där emot. Och det var jäättegott;) Men min mamma är ändå jättebra på att göra megagoda svenska rätter annars:)

Aja, shit vad jag tjatar -igen. Är expert på det. Kan man kalla det talang? x) Jag kanske borde satsa på nåt jobb i framtiden som typ kommentator eller nåt. haha. Då jag får tjata av mig lite;) Radiotalare kanske. Nej. Hästar är det ju man vill pyssla med<3 I alla fall för min del...


Dessa underbara djur<3 Hästar för mig är ingen hobby. Det är en livs-
stil. På bilden ser ni otroliga Relámpago och mig stående intill. En gammal
bild, då Relámpago var rätt mager och behövde äta upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0