Måndagshumör

Är riktigt trött och slö idag. Typiskt måndagshumör va?
Åkte till skolan idag efter en veckas sjuka:) Jobbigt att ta sig upp 05.00 igen men skönt att komma ignåg på ett sätt igen ändå.. Man blir så slapp när man går hemma. För slapp! Idag hade vi 2 timmars samhällskunskap, 1 timme svenska (där vi ska skriva en berättelse enligt vissa regler, o.s.v. Skitkul! Jag älskar att skriva! Ska nog börja skriva längre noveller på min fritid igen tänkte jag:D) och 3 timmar häst på eftermiddagen. På häst tömkörde vi en bana typ:) Tömkörde Lucky girl, Nuntorps nyaste sto. Hon var bråkig och besvärlig men det gick bra allt eftersom ändå. Även fast hon var lite sparkig ibland:p

Kom hem för en stund sen och då stod det sparade pannkakor till mig:) Visst blir man lite lycklig då, precis som när man var liten? Mums! Det var gott. Och saft till det är pricken över i tycker jag! Mjölk dricke rjag inte så mycket men det är väldigt gott ibland det med.

För övrigt har jag inte så mycket att säga, glömde mobilen hela tiden så jag har inte kunnat ta bilder på dagen idag. Förlåt. Ska inte hända igen.

hepp nu ska jag dra ut, ha det puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0