Måndag

Måndag igen.
Idag har jag inte mått något vidare bra kan jag ju säga. Både psykiskt och fysiskt tror jag. På näst sista lektionen red vi (jag red Othello) och på den sista tömkörde jag och Jessica Cherokee. Dom tre första vare samhällsprov och så tittade jag, Jessica, Emma och Michaela på "Save the last dance" som vi ksa skriva en recension på. Den är superbra! Älskar den filmen ju! Hade sett den lite innan men nu var det nog första gången jag såg hela:) Blir kul att skriva recension på den.

I alla fall på ridningen idag mådde jag superdåligt, värre än innan. Till slut kände jag mig så spyfärdig och illamående att jag bara blev tvungen att hoppa av Otto och leda runt honom. Blev gråtfärdig och allting. Usch. Hela ridpasset gick skit. Det enda som blev korrekt var galoppfattningarna. Sen var allt bara blääh. Kändes som om jag inte kunde rida för fem öre, allt jag tänkte på var på hur jävla illa jag mådde! Pinsamt. Men men, jag orkar faktiskt inte bry mig ibland. Men jag stör mig på att ridningen nästan alltid går prima, som en dans, på Bergahästen men hittils på Nuntorp har det bara vart tummen ner tycker jag. Shit vad ska jag göra? x) Jaja... Det får väl vara som det är helt enkelt.

Ska snart skriva färdigt min sv-berättelse och recensionen på Save the last dance:)
Glömde också att hämta ut mitt nya busskort idag. Jag är inte smart.
Hur har eran måndag varit?


Nuntorps ridhus uppifrån "cafét" utanför lektionssalen.


Haha kolla jessicas söta min:)


Othello:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0