Måndag -igen

Hej allihop. Måndag och lika trött som vanligt.

Idag i skolan var det dom vanliga samhällskunskapslektionerna och svenskan som vanligt... Sedan efter lunch var det häst som gällde. Vi red i halvklass ute på gräsbanan. Gjorde halvhalter och annat som vi antagligen måste gå igenom i ridgrundkursen. På nåt sätt var det ändå rätt nice idag. Triton gick fint (för det mesta) och han var jättelätt och mjuk idag:)

Nu sitter jag här hemma och njuter av att jag är ledig imorrn. Eller ledig och ledig, vi har frilufsdag imorrn och jag har inte valt aktivitet än så jag antar att jag inte tillhör någon aktivitet imorrn så jag kan lika gärna vara hemma och sova:) Asnice ska det bli. Skönt. Det får bli till att plugga till prov imorrn. Har tre prov den här veckan. Smått kul. INTE. Ett av dom är omprov, bara för att jag aldrig pluggade till samhällsprovet första gången.

Tyvärr blev det inga bilder från idag, förlåt. Men ha det! :*

Kommentarer
Postat av: Sessan

haha, den var verkligen supercool... tänk om brudtärnorna har nåt liknande, fast enklare sdå blir det jättecoolt. Jag älskar rosetten på klänningen och modellen är ju asläcker, dock fegar jag ur... vågar inte ha den på mitt eget brööllop =(

2008-09-30 @ 11:18:37
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0