Lördag

Då har man bara 1 år kvar till 18:)

Idag var jag i stallet, satt upp på Levitona och gjorde skänkelvikningar och grejer... Hon gick jättefint tills Linda (min ridinstruktör) och jag märkte att hon var halt. Så det var till att hoppa av och pyssla om henne i stallet i stället<3 Så jag fick en ny ridtid på onsdag. Nice nice. Annars är det underbart väder och typ 20 grader ute! Jävligt nice är det!

Jag fick min första present av Anna i stallet idag:) TACK,  DU ÄR UNDERBAR! En bok om vänskap. Jättegullig bok verkligen! Anna du betyder mycket<3

Eftersom jag och syrran är ensamma hemma idag fram till typ 00.00 så ska vi mysa, käka tårta och titta på film:) Jag ska också föröska hinna med att plugga idag också!

Känner att min rygg inte är så stark idag. Den gör ont vid vissa böjningar o.s.v. Aj.

Någon mer som fyller idag?:)


"vänskap för livet" av Bradley Trevor Greive


Levitona:) Hennes man håller på att växa ut nu.



Gammal bild på Levitona och hennes dotter Alina:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis hun <3

2008-09-20 @ 12:50:50
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0