Lördag

Så var det lördag igen. Som för exakt en vecka sedan (nähä?, haha). Jag har vart och ridit. Det regnade oavbrutet, pissade typ ner. Jag har aldrig frusit och varit så kall när jag har ridit förut tror jag. jag ville nästan börja lipa ett tag, haha. Nej men nästan:p Hoppning var det, red lille Olle bolle:) (Orlando). Och jag kan säga att det inte var särskilt kul att rida idag., var inte ens ridsugen. P.g.a vädret förståss. Vädret brukar kunna kvitta för mig men inte denna gången! Min hjälm är så blöt så att den är dubbelt så tung än vanligt. Mina ridbyxor var genomblöta, så blöta att mina trosor såg värre ut än om jag hade kissat ner mig! Jag hade två regnjackor på mig, men det gick igenom så mycket att min stickade tröja under var pissevåt hela den! Mina strumpor ska vi inte tala om. Ridhanskarna kunde jag vri ur vatten ur. Haha. Usch jag tänker inte rida i sånt här väder mer! Eller kanske, men jag måste verkligen bege mig ut och köpa ett regnställ som jag kan ha när jag rider! Det är väldigt praktiskt kan jag säga...

Ikväll tror jag i alla fall att jag ska träffa Sandra. :) Just nu är jag trött. Men ska ändå försöka ta tag i mitt rum. Fyfan vad det ser ut kan jag säga. Skönt att jag i alla fall är torr nu:) Varm och torr. Inomhusdag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0