Kärlekar mina vänner<3

Jag saknar mina vänner från Trollhättan<3 Nu när man pluggar hinner man ju inte träffa dom alls ofta. Med tanke på att det är den biten som det är till skolan, får resa varje dag, långa dagar för oss alla, plugga efter skolan o.s.v... För oss alla är det ju så. Alla som pluggar då givetvis;)

Men någon dag tänkte jag ringa allihop så att vi får hittat på något! Kanske till helgen? Saknar er allihop! Felicia, Sandra, Bengan och alla ni:) Och dig Anna, träffar jag i alla fall varje lördag:) Det är bra! Men vi får allt också ta och umgås lite mer snart;)

Självklart betyder alla vännerna på skolan också otroligt mycket för mig<3 :) Er träffar jag in princip varje vardag och det är jag jätteglad för! Ni får mig att överleva dagarna!:* :') Kärlek till er med<3

Älskar er alla!



Felicia<3 Hon är den personen som jag har känt längst i mitt liv. Ända
sedan vi var småbarn. Som riktiga systrar, så har det alltid  varit<3 Och
så kommer det alltid att vara (hoppas jag:)!), även om vi väljer olika vägar
att gå i livet. Älsk<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa vi måste göra nåt snart!!! Saknar dej <3

2008-09-03 @ 14:54:26
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0