Idolfavoriter?

Tjo!
Snart börjar Idol igen och då får vi se resultatet om vem av killarna som åker ut... Jag hoppas att Johan är kvar i alla fall:) Han är cool han. Och så gillar jag han som hade rutiga brallor på sig idag, vad heter han nu igen? Gillar många av dom utom två stycken. Han från Malta var lite tråkig och han med brunt, klippt hår och röd t-shirt idag? Kan ju inte namnen! Har inte tittat på alla auditions innan... ^^ Förlåt vad jag velar!

Igår var tjejerna rätt okej. Det var absolut rätt att skicka hem Victoria även om jag hellre skulle rösta ut Jenny! Men bara det inte blev nån av dom andra så är det ju bra, utifrån vad jag tycker då. Håller ni med mig eller tycker ni något helt annat?:) Kommentera!

PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0