Hey

Hallå i natten!
Hela kvällen har det blivit TV och film med syrran och chips^^ :) Rätt mys ändå. Har hunnit få ungefär halva min sv-berättelse renskriven på datorn idag också. Dock har jag inte hunnit plugga samhällskunskap än och jag har prov på måndag i det. Smart Sabrine! Haha. Tänker läsa igenom allt imorrn så får jag se hur det går på måndag. Får väl räkna med ett omprov antar jag.

Läste nyss sötaste Annas blogg där hon bad om tips på goa parfymer! Då kom jag att tänka på min favorit: Flowerbomb från Viktor&Rolf. Helt underbar!:) Doften är verkligen... nice! Den är verkligen rekommenderad från mig;) Måste köpa den igen känner jag:) Fick den av pappa vid jul nån gång tror jag<3 Och det är inte långt till jul förresten nu när jag tänker efter, shit vad tiden går.



Vad har ni annars gjort ikväll (lördag)? :) Någon som vart ute och partat eller? Haha för mig blev det i alla fall ingen livad födelsedag:P Snarare dödslugn. Men ärligt talat så tycker jag om det lite:) Nice med slappdagar som innebär film hela kvällen tycker jag.

Ska lägga mig om en stund, gonatt:*

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaw tack gullunge! ska kolla upp dessa parfymer:) och tack för dedär andra du skrev, det gjorde mig glad! puss <3

2008-09-21 @ 12:18:55
Postat av: Anonym

Haha, aa ska lockpermanenta xD kommer väl se ut som att jag stoppad huvet i en stickontakt sen x)!

2008-09-21 @ 13:15:20
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0