Hemmakväll

Hej svejs!:)
Är hemma ikväll. Både jag och Sandra tvivlade på orken, båda gick i myskläder och var väl trötta, antar jag? Plus att tiden skulle gå och vi skulle börja göra oss i ordning oss nu och grejer (ja vi tjejer tar lång tid på oss när vi gör i ordning oss!).
Så vi bestämde att vi skjuter på det en helg. Nästa helg istället:) Så kan vi ringa runt till fler folk och ses och hitta på nåt skoj:)

Ikväll så blir det hemma altså. Lite skönt faktiskt. Är fortfarande lite frusen. Undra om det är ridningens fel? Hehe. Jaja man ska inte klaga^^, Får se hurvida jag hinner med att plocka på mitt rum ikväll. Det måste göras. dess utom har jag prov på onsdag, så jag kanske borde passa på att plugga lite också? Vet inte. Har ju hela kvällen på mig.
Nej snart blir det kanske lite chips och mys! Hej svejs!


Jag, Sandra, Bengan (Sandra). Saknar gamla tider ibland<3 Saknar er<3
Hoppas Bengan också kan ses nästa helg! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag var verkligen slöö igår XD men vi ses snart <333

2008-09-07 @ 10:46:05
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0