Hallå hallå:)

Gomorron mitt i natten!:)
Idag har jag ridit, städat lite, åkt med mamma och syrran till Lise. Imorrn kommer det folk hit för att fira mig i efterskott. Dagen började med att jag drog till stallet. Skulle ha Capritxos (min favoritkille:D) på hopplektion. Och jag är rejält mörbultad efter gårdagens fall från Otto. Men i alla fall, Capritxos var helvild och ohoppbar idag så jag fick ägna typ hela lektionen till att få honom att lugna ner sig lite. Han var jättehetsig och hade en jävla massa krut i sig idag. Lite roligt och leka lite med han men shit vad ont jag har i kroppen nu, ännu mer än igår^^ Och mina lillfingrar kändes helt jävla döda så som jag fick slita med Capritxos idag. Men han är mysig ändå:) Vill köpa honom, för han är helt jävla underbar!<3

Efter stallet hjälpte jag till att städa lite på nedervåningen eftersom det kommer folk hit imorrn. Då får jag träffa Felicia (den vän som jag har känt sen småbarnsår) för första gången på hur länge som helst! Undrar om det inte har gått flera månader sen sist? Känns så i alla fall. Hon kommer i alla fall imorrn(: Om jag minns rätt.

...sen drog jag med mamma och syrran till Lise och umgicks lite. Hade inget att göra här hemma och inga planer för dagen, och dess utom kan det ju vara riktigt trevligt. Och det var det:) Fick ost ocg skinkpaj och jättegod sallad och grejer när vi kom. Mumma.

För övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer? Har inte direkt några tankar inom mig eller åsikter som jag kan skriva här... Känner mig tom och trög. Livet är rätt trögt för tillfället. Allt känns tråkigt och jobbigt för det mesta. För utom när jag är i stallet:)<3

Puss och gonatt på er! Och förlåt att det inte har blivit så många inlägg på senare tid. :*


Haha lyckades få en bild på min syrra där det ser ut som om hennes
högra arm är väck! X) Men så är det i alla fall inte, hon rörde på armen
just när kameran tog så det blev så på bilden^^ Min mobilkamera är ju
inte av värsta bra kvalitén:p


Min söta mamma!:) (hon blir säkert arg för bilden men jag tycker i alla
fall att hon blev hur bra som helst, eller hur?).


Hos Lise! Elton är ju såklart favvokillen;)

Och eftersom blogg.se började krångla som vanligt så funkar det inte att ladda upp fler bilder... Typiskt! Blir asarg!
Kan dom aldrig fixa till problemen? Tyvärr ingen bild på Capritxos den här gången:/ Men det kommer nog senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0