Gomorron!

Har just ätit frukost och är hemma från skolan. Ska änd till sjukhuset på lläkarbesök lite senare, så det är ingen idé att resa hela vägen till ksolan för att sedan åka igen. Hur som helst, det var väl rätt trevligt igår, blev bjudna på jättegod tunisisk mat och lille Jonas var lika glad som alltid:)

Dock har jag blivit fruktansvärt förkyld! Har så ont i halsen så att jag knappt kan prata:/ Varje gån jag nyser så smakar det blod. Usch. Dessa förkylningar och virus. Men men... Det är omöjligt att inte bli smittad nån gång. ^^


Jonas en dag på stranden i somras:)


Jag och Jonas i somras:) Haha ignorera dock mig. Jag vet inte varför jag
gjorde en sådan nördig min. Men jag ser stolt ut på nåt sätt? x) Haha. Men
lillJonas är sötaste ungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0