Gokväll!

Hej svejs ikväll.
Vad har ni för er allihop?

Själv har jag käkat lite pizza för en stund sen. Inte bra men vafan... något måste man ju ha i magen ;D Jag bloggar mitt sista inlägg för idag, min vanliga "kvällsrunda" här på bloggen, haha. Jag älskar verkligen att blogga så mycket så att jag nästan får hindra mig själv från att sitta och skriva massa onödiga blogginlägg! Lyckas ganska bra med att inte skriva allt för ofta tycker jag:) Om man jämför med min vilja haha. Eller skulle ni vilja att jag skrev ännu mer? Nu såhär när jag är hemma och inte gör någonting i flera timmar kan jag med att skriva massor! Men sedan andra dagar kanske jag inte hinner...

Jahapp, nu ska jag snart kila ner och borsta mina tänder:) Sedan är det sängen som väntar<3 Gud vad skönt det ska bli och sova. Min huvudvärk har kommit tillbaks och det är verkligen grymt jobbigt! I morgon kanske det blir Göteborg efter skolan som sagt, men jag får se.

Hoppas ni andra har haft en mysig och bra kväll! Vad har ni gjort ikväll?

Jaja, puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jeans är så himla snyggt, ska börja vänja mig. En helt annan känsla än att gå i leggings...

2008-09-03 @ 14:20:08
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0