Gokväll!

Hur mår ni allihop? Själv är det blandade känslor. Men så är det ibland:)
Har inte pluggat idag fastän jag har tre prov i veckan! Ett imorrn, ett på torsdag och ett på fredag. Jag är inte så jäkla smart alltså. Men men... Ska lägga hund åt sidan (läser hundkurs) och plugga till samhällskunskapsprovet på torsdag istället. Har omprov på regeringen, hur Sverige styrs, politiker, partier och sån jävla tråkig skit. På fredag är det prov i mjölkning på lantbruksdjursskötsel. Och imorrn är det då prov i hund. Tråkigt med anatomi! Funderar på att ta bort hundkursen och påbörja en annan kurs. Eller kanske lägga till historia i trean eller nåt? Eller jag kanske borde ha kvar det som jag har det. Slippa krångla igen. Man måste ju läsa ett visst antal poäng innan examen.

Idag har jag alltså inte gjort något. Slappat, tvättat lite och gosat med min gosMisse!<3
Och nu har mitt studiebidrag kommit också så jag funderar på att åka till Överby och titta
på ett par jeans eller liknande imorrn kanske? Eller titta på ridhjälm på Granngården.
Fast Hööks är nog billigare så då kollar jag där en annan gång. Men jeans är ett behov
just nu! Måste ha! Men det får bero på på vilket humör jag är på imorgon. Om jag ska
åka till Överby eller inte... Får se.

KRAM.

Misse<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å det där med politiskt system och skit är så tråkigt =/ men skönt när du har det gjort :D kommer gå bra!

2008-09-30 @ 20:37:36
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten, det där med Sportlife, vi ska ha dom som fadderföretag. Så vi ska typ intervjua dem och ha dem som informationskälla, fråga hur deras företag funkar och så =)så att vi förstår sånt x)ursäkta för min dåliga förklaring...:)

2008-09-30 @ 20:40:51
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0