Gokväll.

Jahapp nu har jag pluggat lite teori om kor och mjölkning (suck) samtidigt som jag har suttit och msn:at lite med Jessica och Lollo. Fick reda på att det inte var så många sidor att läsa i anatomiboken (hundkursen) som jag först trodde. Det var bara 4 sidor eller nåt:) Snacka om att missuppfatta på lektion! Men bättre att läsa för mycket än för lite inför ett prov trots allt;)

Imorrn är det redan fredag. Tiden går som ett fingerknäpp. Imorrn kanske jag träffar Sandra, om det inte blir på lördag. Är lite sugen på en fika på stan, eller kanske bara chilla och hänga lite. Eller kanske hitta på något skitkul senare fram mot kvällen. Kanske samla ihop ett gäng? Dess utom kommer Felicia och Amanda hit i helgen:) Trevligt! Var skitlängesen man träffade dom. Jag har känt dom sedan sandlådan och dom känns nästan som familj<3 Felicia är en av mina absolut närmaste och käraste vänner. Vi har framtidsplaner tillsammans:) Underbar vänskap!
    Och så får jag ju inte glömma stallet på lördag förmiddag heller! Lika underbart som alltid att få komma till stallet. Nu när jag tänker på ridning kom jag att tänka på att jag måste hinna fixa lite med hantlarna och göra lite sit ups om en stund. Allt för att bli en bättre ryttare. Allt för att bli bättre inom hästhållning över huvud taget. Att träna muskler och kondition. Ska nog starta ett nytt eget livsprojekt! I mitt huvud:)

(klicka på bilden för större format)
Älskvärt<3 En känsla
av lycka. Frihet. Jag och
Abandonado på Berga-
hästen, i Juni 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0