Fredag:)

Goddag alla!
Inatt har jag nästan inte sovit nånting... Bara legat och vridit mig och det är hemskt när det blir så! Somnade ganska sent på morgonen. Hemskt! Måste bero på att jag inte har rört mig så mycket nu när jag har vart sjuk hela veckan. Ikväll får jag lägga mig tidigt.

Idag ska jag nog bara vara hemma och städa lite. Är frotfarande väldigt förkyld, men dock har jag ingen feber som det känns just nu i alla fall.

Vad ont jag har i ögonen, och vad trötta dom är! Ser knappt vad jag själv skriver just nu... Hoppas jag inte har gjort flera stavfel... Är verkligen megatrött! SKa nog ta en liten tupplur, eller en kopp kaffe efter en kall dusch. Vi hörs!

Några bloggar jag läser just nu:  (länkar)
Kenza
Prinsessans dagbok
Sgradin
Embla
FannyKs
Upisdown
Storstadspojken
Sessan82
Lambiiflickan
Gamledoris
Castlebabe
Blondinbella
Sisselisurr
Sarabc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0