Det blir bara värre...

Jag är verkligen en jsukling på riktigt! Och jag har en mamma som kallar mig för pensionär! Haha xD

I alla fall... Inte nog med att jag hade ont över allt, och var jävligt förkyld, nej nu går man med nästan 39 graders feber också! Nästan skrattretande... Får änna ringa och jsukanmäla mig imorrn. Så ksa jag ligga hemma och mysa och unna mig något gott:) Det får man när man är sjuk tycker jag. Och man får tycka synd om sig själv. Det tänker i alla fall jag göra! Om det inte har blivit bättre förståss. Mådde inte alls bra förut! Nu mår jag lite bättre, ipren is the shit! Dock hjälpte den inte mot den hemska huvudvärken. Vad gör jag framför datorn då kan man undra? Inte vet jag. Har ju inget annat för mig nu. Vet att datorn inte är bra för huvudet men... Aja. :)

Om jag inte mår allt för dåligt senare ska jag nog åka till pappas jobb (restaurang/pizzeria) och käka något:) Får spendera dagen imorrn till plugg. Ifall jag är frisk till provet på onsdag. Annars är det ju bra att ha pluggat i tid till att göra provet nästa vecka också:) Det blir heller ingen motionsträning för mig ikväll. Dock kanske pyttelite med hantlar.

Jag måste bara berätta en rätt typisk sak för att vara mig! Förut när jag var ensam hemma skulle jag spana på någon (kommer inte ihåg exakt vad eller vem jag skulle spana på?) som gick i rondellen, eller om det var något som var i rondellen utanför vårt hus... Så går jag några steg åt sidan och rakt in i trappräcket! AJ AJ AJ! Skulel ju titta ut genom fönstret i hallen, nära trappan på övervåningen. Snacka om att min arm fick en bula, haha. Sånt där är verkligen typiskt mig.

Och idag har jag vart på sjukhuset också (förlåt för det långa inlägget). Det var nästan bara positiva resultat:) Wiie. Så det gick bra, allting. När jag promenerar 5-min-sträckan hem påminns jag om hur skogen förstörs! Skogen på andra sidan vägen om vårt kvarter! Usch! :( Jag kan fortfarande inte riktigt släppa det där... finns ingen natur kvar snart! För er som inte förstår vad jag pratar om, exakt, så skrev jag inlägg när bloggen var ganska ny om hur arg jag är att dom förstör skogen för att bygga stort bostadsområde, tennisbana och idrottshall här uppe! Och hur rådjur och andra viltdjur springer inom kvarteren i stället för i skogen, där dom spränger mark och förstör.



Blir arg:(





Här har dom gjort en tillfällig väg för att köra in stora maskiner och
bilarna på... Vem vet hur det ser ut på själva byggnadsplatsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0