Denna dagen gjord...

Herre gud vad trött jag är!
Och tack till er som följer min lilla okända blogg:)
Happ, idag har det vart skola då. Hade 3 timmar häst innan lunch och efter var det 2 timmar projekt och företagande. Nice. Men hästlektionerna är lite tråkiga tycker jag x) Men man får väl stå ut om man ska få en utbildning. Idag knoppade vi manar och lindade ben på hästlektionen. Hann dock inte linda benen för att jag är så jävla seg i knoppningen (knoppa manen är när man flätar små flätor som man rullar upp så att det blir en "knopp". Den sorten gör man för att hästen ska se snygg ut inför tävling och sånt. Och för er som inte vet så är manen hästens hår). Knoppning är mycket svårare än det låter! Jaopps. Och på projekt och företagande så började vi på våran marknadsundersökning. Jag, Jessica, Michaela och Emma har registrerat UF-företaget M.E.J.S textil. Jag vet det låter som en 80-årig söt tant har startat det men ändå kul:) I framtiden härnäst kommer man att kunna beställa brodyr; text och /eller bild på tunna tyger så som schabrak, handdukar, t-shirts, tunna jackor och västar, o.s.v. Vill du delta i marknadsundersökningen? Kommentera då! :) Michaela är jätteduktig på det här området med brodyr o.s.v!:)

I morgon ska vi på studiebesök till en hunduppfödare på hundkursen! Det blir kort därifrån då! :) SKa bli kul. Efter det stannar jag kvar på skolan och äter och tittar på film med Jessica och Emma. Och Michaela också såklart hoppas jag:) Och efter filmstunden drar jag till Bergahästen och rider:) Jippie!


Triton, stor och megastor! Jessica kallar han "treton" haha. Men han
är otroligt gullig i sättet och är social<3:)


Jag kan lova er att han såg ut som en pajas efter knoppningen! Jag är
nybörjare på det här med knoppning...

Fler bilder från idag... (Klicka på bild för större format)

Det sista kortet är på Stellan när han har lektion för ettorna. Han är superbra han!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta du <3

2008-09-23 @ 17:23:59
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: Anna

aww tack sötnos:D du är oxå fin som du är<3

höhö nej jag tränar knappt alls, får nåt infall då och då^^ men jag ska verkligen försöka ta tag i det nu. hur nu det ska gå...

2008-09-23 @ 22:40:32
Postat av: Anna

Hahah han som syns där i ridhjälm med adidas tröja, han har ett eget halvblod och har ridit sen han var fem xD där ser man..

2008-09-23 @ 22:41:50
Postat av: Andréas

haha för min del vet jag inte om jag letar läderstövlar direkt men jo jacka. Har du någon speciell sorts jacka du tänkt dig inför hösten?



Är själv sjukt sugen på en typ MEGA stor dunjacka eller nåt, haha mest för det är så himla skönt. :)





/A

2008-09-24 @ 02:51:50
URL: http://alltomandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0