Brrrh!

Hej allesammans:) Hur mår ni ikväll?
Själv fryser och fryser jag! Klär mig i tjock vinterjacka och scarf runt halsen. Främst var att jag tyckte det var snyggt men den värmer ju en hel del också:) Det är kalls idag! 5 grader står tempen på just nu. Så här kallt brukar det väl inte vara vid den här tiden på året? I alla fall inte dom sensate 2-3 åren. Men det är rätt mysigt ändå:) Har vart en underbar höstdag med sol och klart väder. Skönt när det är lite kallare på nåt sätt. Mysigt. Det är ljust mycket längre också när det är så klart. Jag känner att jag tjötar som en vädergubbe:P

Idag träffade jag aldrig Sandra, hon var krasslig och förkyld idag. I och för sig är jag också det men ork är ju en helt annan sak. Krya på dig Sandra<3
Åkte med mamma och syrran till pappas jobb och käkade istället. Alla är typ sjuka. Min förkylning blir värre, syrran samma sak och mamma är också förkyld! Och jag tror aldrig jag har vart såhär lättfrusen utanför dörren som jag är nu.I och för sig brukar jag frysa väldigt lätt men idag frös jag nästan häcken av mig utomhus, trots att det ändå var 8-11 plus på eftermiddagen! Just nu sitter jag med läppbalsam och smörjer på! Jag har fått jättetorra läppar:( Jobbigt som fan är det.
Va djag klagar då:P SKa snart sätta mig framför TV:n och förlåt för så få bilde rpå min vardag nu det sista men jag har typ inte haft nån vardag senaste veckan. Har ju bara gått hemma och vart sjuk.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0