Bloggen får nytt utseende!

Snart så! Vet ni vad jag just nu sitter och jobbar på? En splitter ny design till min blogg!:D Jag är ingen webdesigner men vi får väl hoppas att ni kommer att tycka om den! Wiie! Tänkte att det kunde vara roligt med förnying. Eftersom att den nuvarande designen bara var tillfälligt, en design som jag skapade redan andra dagen efter att jag skapade bloggen. Men nu så! Som sagt så är jag ingen expert på att designa. Men hurvida ni kommer att tycka om den återstår att se... Jag hoppas givetvis på positiva reaktioner från er när den är klar och upplagd på den här bloggen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0