Arg!

Jag måste bara få skriva ut min ilska...
Det värsta jag vet, absolut det värsta, är när något på datorn inte funkar som man vill!! Då får jag raseriutbrott! Just nu fixar och trixar jag med photoshop (tänkte prova att göra en ny header till bloggen) men något är feeeel!!!! :@ Det är segt, tar mer än 1 min att t.ex. fylla i ett område med färg! Jag blir arg arg arg!!! UTBROTT. VARFÖR??? Såhär segt har det aldrig vart! Och vet ni vad det värsta är? Att det är alldeles nyinstallerat efter viruset! Gaaaaaaaaaaaah! >< Har sotr lust slita av mig håret, eller det bästa; SLÄNGA datorhelvetet genom fönstret och sedan springa ut och hoppa allt vad jag kan på den. Någon mer än jag som har känt ett sådant hat mot datorn när inget fungerar? Egentligen är det sjukt... Hahah.

Förlåt kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0