Arg på Telenor.

Jag är sjukt arg på Telenor!!
har haft Telenor abonemang på mobilen i ett år nu och det har bara vart problem med telenor kan jag lova! Simkort som inte funkar, täckningen suger, och nu har dom stängt av min mobil utan anledning, trots att räkningarna är betalda? "begränsad tjänst" någon mer som känner igen det? Flera av mina vänner säger samma sak! Och ibland har det bara lagt av allting, att det inte går att skicka mess eller nånting. Telenor SKÄRP ER! Äntligen har mitt abonemang "gått ur" och jag kan äntligen byta! Nu jäklar blir det andra bullar. Hoppas nästan att telenor går i konkurs en vacker dag. Så jävla dåliga.

En ska till att klaga på;
Har sjuuukt ont i ryggen! Aj. Och jag vet inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0