Aktiv dag

Hejsan! Idag var jag och klassen +jordbruksklassen på Kick off:) Va asnice. Filip och Fredrik från 100 höjdare var ju där. Och sen var det en ashärlig kille som heter Nicklas Wikström, har jag för mig, som var bäst! Så jävla skön människa! Så det var lyckat. Efter det åkte jag med till skolan där vi fick lunch. Körrfärspaj och pannkakor:) Mumma. Sedan hade jag och Antonia våran laggårdseftermiddag. Tog tyvärr inga kort! Förlåt! Men fanns inte tid när man måste arbeta hela tiden. Kanske finner några kort som polarna tog på kick offen idag som jag lägger in senare där emot:)

Korna är verkligen mysiga och sociala:) Gillar dom. Men jag vill inte arbeta med dom på det sättet. Vill gosa haha^^ Mjölkade typ hela eftermiddagen. Men tiden gick ändå fort. Efter det tog jag en dusch på skolan, åkte till Vänersborg. Eftersom att mitt busskort (som vi får av skolan) går ut klockan 19:00 och det inte gick några bussar hem till mig innan dess (det är svindyrt att betala kontant från Vänersborg till Trollhättan) fick jag ta 65:an som går förbi Överby (shoppingcenter) och kliva av vid Överby som gick 18:45 typ. Gick hem från Överby, tar väl en halvtimma eller nåt. Det var skönt med en liten promenad. Hösten kryper bara närmare hela tiden också. Blir kallare för varje vecka, och man ser fler och fler löv på marken. Mörkret kommer också. Man får göra nåt mysigt av det:)

Gammal bild:) Äkta Nuntorpsko;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:O:O:O:O Filip och Fredrik!! Hoppas du tog kort! :D

2008-09-19 @ 09:59:33
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0