22:15

Hejsan alla söta och underbara människor där ute:)
Kom hem för en timme sen (trots att jag har feber så åkte jag 2 mil till pappas jobb och käkade ändå). Klassikern kebabpizza blev det:) Mums. Det började åska något väldans mycket när vi åkte. Och när vi var påväg hem igen så fick vi reda på att vi missat ett himla stort megaåskoväder här hemma! Jag älskar verkligen åska! Synd att jag missade det...

Känner mig fortfarande något sjuk. Sitter också och nyser med jämna mellanrum. Jobbigt-.- Hela familjen är förkylda och massa i min kompiskrets har också drabbats av förkylningen... Jobbigt sånt där. Men det tillhör väl hösten antar jag. Vad fort hösten har kommit! Löven börjar redan bli gula... Hjälp! Jag är verkligen sommarmänniska. Men man får väl göra hösten mysig för en:) Mysa inomhus med popcorn och film i höstrusket. Gå på bio, ha myskvällar hemma med stearinljus, partaj. Det kan bli nice ändå. Dess utom så blir ridningen ganska mysig bland höstlöven, om det är fina höstdagar! Myspys!

Nej nu ska jag kika vidare på andra bloggar och bilddagböcker. Puss!

Besök min bilddagbok här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0