21:48

Jag mår så fruktansvärt dåligt, vet inte vad jag ska göra. Så otroligt jobbigr när det bli så här!

I alla fall; Felicia med hela familjen plus mormor och hennes man har vart på besök. Orkade egentligen inte. Men det var underbart att träffa Felicia och Amanda igen ju<3:) Var så längesen! Och självklart är det trevligt att träffa familjen också, och min underbart söta och älskade mormor<3 :') Min mormor är bäst! Fick pengar av alla idag. Nice:) (dom var ju här för att fira att jag fyllde år förra lördagen). Det blir till att spara lite nu. Sen får jag studiebidraget och så får jag se vad jag ska shoppa för nåt. Behöver både ridhjälm, ridbrallor, ridstövlar, jeans och allt möjligt men studiebidraget räcker typ bara till en av dom sakerna! Måste skaffa ett jobb. Någon som har nåt tips eller vet någon? :) Annars får jag väl kontakta lite olika ställen.
Pengar är verkligen allt för en student eller ungdom! Man klarar sig verkligen inte! Men så är det...

I morgon är det skola igen. Orkar egentligen inte men... Aja. Måste väl.

Ha det bra nu alla läsare puss:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte alls dålig! tvårt om, du är bÄST!

Och tack för allt tips på smink:D jag älskar det också, känner bara att jag inte orkar med allt ibland.. Dendär miracle touch har jag varit lite sugen på;) så den är riktigt bra alltså?:)

den masterpiece max har jag med! den är asbra:D skulle verkligen vilja massor med smink men det kostar ju..



pusspuss <3

2008-09-28 @ 22:44:28
Postat av: aBc

....vi kan väl snacka lite sen.....Du ÄR underbar

All kärlek till dig!

2008-09-29 @ 10:39:13
Postat av: Anna

du är varken dålig eller något annat.. du är bäst..vi kanske kan åka till torp på höstlovet o gå till hööks o titta på ridsaker:D

2008-09-29 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0