13:55

Hej svejs. Sitter här nyduschad och sminkad. Ska ju till sjukhuset om någon stund. Egentligen har jag ingen stor lust men antagligen är det viktigt (haha vem har lust att dra till sjukhuset egentligen?). Jahapp, efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag måste ta mig i kragen och plugga och träna lite! Får bara bli hantlar och sit ups eftersom jag har blivit riktigt überförkyld! Blivit värre nu! Jag har varit lat i några veckor nu, fy på mig! Varför ska det vara så jäkla svårt att komma igång med riktig träning? Lathet, lathet. Fast egentligen tycker jag inte att jag är så speciellt lat. Jag är inte lat i andra sammanhang. T.ex. i stallet, då är jag en va dom som faktiskt är mest framåt och gör sysslorna effektivt. Det måste bero på att mitt hjärta briner för hästarna. Men träningen är ju jätteviktig för att jag ska bli en dubbelt så bra ryttare? Borde jag inte ta i med hårdhandskarna på träningen då också? Att man är en bättre ryttare är ju också mycket bättre för hästen, precis som att man mockar och gör alla stallsysslor för hästens skull...

Jag måste börja tycka att det är roligt att träna! Intervallen är kul. Men jobbigt sen när det blir kallt och slaskigt ute. Nej jag får helt enkelt gem ig fan på dom där jävla hantlarna och motionscykeln. Dess utom klarar inte mitt svullna msalben av intervallrundor nu tror jag. Måste till vårdcentralen och udnersöka hela mig. Svullet smalben, en lös bit i knäet, ont i nacken, fel överallt på mig^^ Jag kan kallas sjukling...


Sjuklingen själv! (bilden är inte från idag)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg.

Beskök gärna min blogg www.fannyks.blogg.se

Kram.

2008-09-08 @ 15:49:28
URL: http://fannyks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0