10:53

Tja!
Usch vad jag sitter här och snorar och har ont i halsen. Också en god anledning att stanna hemma idag. Känner mig halvt krasslig faktiskt. Men sen blir det sjukhuset på läkarbesök. Men det är inte förrens senare. Nåja...

Jag tycker inte att jag har så många läsare till min blogg. Den högsta statistiksiffran som har dykt upp är nog runt 50 eller nåt sånt, på en dag. Undrar hur många (eller få) av dom det är som egentligen tycker att den här bloggen är tillräckligt bra för att följa? Är jag ointressant, intressant? Skriver jag om ointressanta saker? Är bloggen tråkig? Eller är den helt okej? Vad tycker ni? Kommentera! Jag vill ju veta:) Så att jag kan förbättra den så gott jag kan. Jag vill ju få så många läsare som möjligt, för har jag bara några få på en dag, ibland kanske ännu mindre än vanligt (den lägsta siffran på en dag har vart 9) så är det kanske ingen idé att fortsätta blogga. Visst tar det kanske tid att få bloggen spridd men det har ju ändå gått ett tag nu sedan jag startade:) Den vanligaste siffran som dyker upp på statistiken är cirka 20-30 på en dag.
    Jag ska försöka förbättra bloggen så gott jag kan men det tar ju sin tid. Sakta men säkert. Små steg. I alla fall när det gäller designen. Jag kanske borde förbättra mitt skrivande? Eller? Kommentera vad ni tycker, oavsett om ni tycker om bloggen eller inte! :) Jag lägger ner en hel del tid på att blogga för jag tycker verkligen det är roligt!
    Ni som följer bloggen och tycker den är bra, sprid gärna bloggen till andra:)

Nej nu ska jag inte tjata på er mer. Men kommentarer är alltid kul:) Ha en bra dag idag alla söta läsare!:) Ni är söta! =)
Vi hörs säkert senare! :)


...På dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är jättebra!!

2008-09-08 @ 17:23:32
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0