Vad gör jag vaken såhär tidigt?

God morgon!
Morgonpigg? Jag är rätt trött i ögonen och känns som om mina ögon går i kors. Så trött är jag. Låg uppe till 1.00 inatt och pluggade samhällskunskap i sängen. Men jag lärde mig endel i alla fall! Anledningen till att jag hinner blogga nu är för att jag gick upp extra tidigt för att kolla busstider på datorn eftersom min turlista har fått ben och sprungit iväg tror jag. Tar bussen 9.20 hemifrån så det är ju lång tid kvar:) Skönt med sovmorgon!

Jag hoppas att samhällskunskapsprovet går bra idag också! Man får väl hoppas... Och sen när jag kommer hem blir det till att läsa lantbruksdjursskötsel eftersom att vi ska ha prov på det imorgon. Värst vad prov. Men så är det ju. Är fortfarande himla skoltrött men det finns ju inget att göra åt det.

Hoppas att ni alla får en grymt bra dag! PUSS:*


Wentworth Miller, en av världens absolut snyggaste män om man
frågar mig! Någon som vet när Prison Break börjat sändas igen?


Kommentarer
Postat av: aBc

Ska ta med en ny turlista till dig... Snyggaste mannen e han............

2008-10-02 @ 11:14:05
Postat av: Anonym

Jag vet inte om ja ska dit, kanske, behöver ett usb-minne xD

2008-10-02 @ 11:22:03
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0