Nu jävlar...

Tjenixen.
Skulle ju jobbat i stallet i skolan idag men jag mådde verkligen inget vidare i morse, plus att jag försov mig så det blev inte så. Annars skulle det vart trevligt att träffa Antonia och dom och jobba lite. Behöver dess utom röra mig! Nu ska jag verkligen satsa på min viktnedgång! En gång för alla! Ska inte misslyckas med detta nu! Ska börja leva kaninliv matmässigt och träna som satan. NU JÄVLAR. Annars kommer jag aldrig bli lycklig. Eller det beror ju inte bara på att jag är fetast i hela världen typ, men mycket ändå. Skulle ju underlätta att vara snygg nån jävla gång. Så...

Ikväll kommer världens bästa program som förgyller måndagskvällar till 100 procent! Prison Break! Med världens bästa skådisar, handling och snyggingar i! Världens finatse man Wentworth Miller! Nu börjar det! Som jag och många andra har väntat! Äntligen! Jag vet att jag låter beroende... men... jag är nog PB-beroende! Ärligt talat! Tänk vad en serie kan styra ens liv så. MEN. GUD, det är ändå bäst! Prison break! Blir helt... uppspelt! Wiiie! Prison break är det bästa på veckan... Efter stallet och hästarna på Bergahästen. Haha.


Hetaste mannen i PB (och i världen)!
 

Sitter fortfarande hemma i pyjamas. Måste nog ta en dusch och fräscha upp mig lite. Får ont i huvudet annars, om jag bara går i pyjamas hela dagen. Ska ut och gå på långpromenad med mamma sen. Tack för igår, du har hjälpt mig så himla mycket! Du anar inte.

Vi görs säkert senare. Imorgon ska jag i alla fall ta mig till skolan. Har praktiskt prov i knoppning och bandagering på hästarna. Fattar inte hur jag ska klara det men det får gå! Eller det är väl inga problem i sig, att knoppa och linda benen på hästarna men att det går på tid där emot! Det är nästan frusterande. Jobbigt. Jag behöver en hel del mer tid än 45 min på att knoppa man, linda ben, rykta, sadla och tränsa. Ska också visa häst för hand på provet. Hur man visar häst på typ... bedömningar och sånt. Töntigt sånt där! Men kursen är ju sån... Fast egentligen känner jag att jag behöver vara hemmai  några dagar, för jag pallar inte skolan så som jag mår nu. Jag vet att jag har skolkat mycket men nu känns allt bara blääh. Men vill ju inte göra praktiskt prov i efterhand. Fan för allt. Ska ju peka ut hästens delar på en häst imorgon också, på samma prov. Ännu mer! Och jag har glömt boken med hästens skelett och anatomi i skolan! FAN. Får ävl leta upp nåt på nätet och plugga på det i stället. Kan ju en hel del om delarna och så men långt ifrån alla!

Nej nu blev allt jobbigt.
Hej så länge.


Underbart<3

Kommentarer
Postat av: aBc

Du ÄR snygg precis som du är - underbara lilla mäniska, men jag vet vad du menar. Bra att du får lite jävlar anamma! Jag vet att du kan allt du vill. Puzz

2008-10-20 @ 15:57:33
Postat av: sissan

Man klarar allt, bara man vill! Jag ska oxå gå ner i vikt, inte försöka, utan jag SKA. Vi kommer klara det, det vet jag :)

2008-10-20 @ 16:41:51
Postat av: Anonym

Vi driver inget företag just nu, men ska göra det nästa år :) Nu håller vi på vårt fadderföretag x)vad har ni för företag? :D

2008-10-20 @ 16:46:36
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: Annis

du kommer att lyckas:D för du klarar allt:D jag tänker på dig(L)

2008-10-20 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0