Nu är det lov!

Hejsan!
Har inte gjort mycket mer idag än skolan, kom ju hem för någon timma sen bara. Tömkörde och red idag (red Othello som bockade av mig förra månaden, han va go denna gången och jag lyckades ju hålla mig kvar då;p). Tråkig lektion bara. Gud vad tråkigt det var idag. Men så är det ibland. Det bästa var i alla fall att lektionen efter lunch var inställd:) yes! Så jag duschade, pratade lite med Emma och hennes Johan och sedan stack jag och Antonia hem, åt varsitt håll då;) Ikväll blir det hemma tror jag. Skulle ju stuckit till Sandra en sväng egentligen men det blev lite ändrade planer. Men vi ses ju nästa helg på Halloween i alla fall;) Mys! Imorrn är det stallet på förmiddagen, massa mys och massa wiie på det! Imorrn kväll ska jag och Anna ha tacokväll hemma hos henne. Massa mys! Imorrn får jag äta lite godis har jag bestämt;) Och tacos dess utom. Det får bli min onyttighetsdag för ett tag. Sen är det hårt arbete med kost och träning igen! Tittade på vågen förut och då stod det att jag hade gått ner 2 kg! Blev så förvånad att jag vägde mig tre gånger på raken... Samma sak visade det! Men jag vet inte om den vågen är att lita på... För det har ju bara gått en vecka. Men vem vet det kanske var min rivstart... Även om jag inte har intervalltränat. Bara gått promenader denna veckan. Men det gör ju mycket det med! Faktiskt så är det precis lika bra. Bara att man får bättre kondition av att springa eller intervallträna i skogen som jag gjorde mycket i slutet av sommaren. Nu är jag livrädd för att gå upp 2 kg igen så nu jävlar ska jag fan inte lägga av med den här sunda... Lätt att jag ska fortsätta som jag gjort den här veckan men ännu bättre nu! :) Wiie.

Åh vad hungrig jag är. Men... Inget småätande! Tänker äta middag senare.

Och det bästa av allt nu... nu har vi höstlov i en vecka! Wiie! Har inget planerat i veckan för utom att jag ska arbeta lite i stallet på fredag. Och halloweenkvällen med flickorna nästa lördag<3 Och jag måste också berätta att vi har världens bästa lärare på skolan på hästinriktningen! Idag bjöds det på bullar! Vi var bara 6 stycken av 11 varav en va dom har laggårdstjänst men fick vara med och fika. Där satt vi 6 stycken, Anders och Sofia (lärarna) och fikade med bullar och saft/kaffe! Och undarna Totte, Tora och Nicke får man ju inte glömma! ;) Totte som tigger hela tiden haha^^ Kul med lärarnas hundar.

Har åkt på en förkylning förresten. Vaknade i morses och hade halsont. Men sånt händer, speciellt till hösten nu. Och vintern ska vi inte tala om!

Nej nu får jag väl dra en stund. Ska kolla andra bloggar kommentarer till min bilddagbok lite. Kolla in min bilddagbok här förresten! Kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0