Äntligen fredag imorrn:)

Hej alla glada! Och hej även till alla icke glada:)
Kom nyss hem från skolan. Gjort provet och så. Jag tror och hoppas att det gick bra:) Kändes bättre än förra gången i alla fall. Om inte så får jag göra om det till jag klarar det. Men vafan så kass hoppas jag verkligen att jag inte är!

Det är inget mer än skolan jag har hunnit med idag. Vet inte om jag hinner åka till Överby p.g.a att jag måste plugga till morgondagens prov idag. Och det är ändå rätt mycket tror jag, har inte ens tittat på det jag ska läsa! Känner mig lite stressad för det. Men annars så vafan... Hela världen går ju inte under om man skulle få göra omprov på det också. Vad gör detta om hundra år liksom? Vad gör det? Inget. Ska ändå inte jobba med kor i framtiden vad jag hade tänkt. Provet handlar om mjölkning.

Idag var dom och tränade i gymmet på idrotten. Fan. Jag som skippade idrotten (som var första lektionen) idag för att jag var rädd att dom skulle göra nån dum bollsport som jag hatar x) Och nästa torsdag så är inte ens idrottslärarn på skolan, så då äre sovmorgon som gäller. Skönt. Idrott är mitt värsta ämne! Hatar att kasta och fånga bollar inför folk x) Haha.

Just det ja! Jag måste åka och köpa en tårta idag också:) Antingen cyklar jag ner till Maxi eller något, eller, som mamma sa, så ringer vi mormor och frågar om hon kan köra mig. Klassen ska ju självklart ha tårta för att jag har ramlat av en häst (var det i fredags tro?)! Haha min klass är gött den bästa klassen man kan ha:) NP2H<3  Vi äger. Och nästa vecka är det skolfotografering också!




Åååh vilka skor! Eller hur? :') Från forever21.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh vilka fina skor med rosetter. Jag älskar rosetter !!



Jag pluggar till beteendevetare med inriktning psykologi =)

2008-10-02 @ 18:11:51
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: tilda

guuud vad söta

2008-10-04 @ 19:40:07
URL: http://tillantilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0