Söndag...

Heeej!
Förlåt att jag inte skrev igår, men jag var så trött att jag verkligen inte orkade logga in på datorn över huvud taget. Jag red Capritxos igår, han var hoppbar denna gången (som han inte var förra gången p.g.a att han var för vild) och efter det staplade vi hö i 2 timmar och arbetade lite. Men man får träning och det är bra för kroppen att  arbeta hårt på det sättet, nyttigt *tummen upp*. Igår kväll satt jag bara hemma med mamma och slappade. Käkade Cheeseballs^^ haha. Och kanelbulle:')


Underbara Capritxos! Vill köpa honom, men jag har tyvärr inte 140 000
spänn:/

Idag har jag inte hunnit göra något än. SItter i myskläder och vaknade för kanske en timme sen. Tänkte strax slänga iväg ett mail på en hästannons. Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Katt

Jag är medryttare på Capritxos i hans nya hem. :o)

2009-05-07 @ 14:39:26
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0