Söndag

Hej på er!
Hur mår ni? Vad gör ni? Själv sitter jag här i handduk och har duschat. Sov länge idag, satt och tittade på en görbra film... och tiden försvinner som vanligt. Det blir väl en sån där slappig och trög söndag som vanligt idag. Har inget roligt att berätta. Ska nog gå ut och gå sen. Just det ja Felicia, en vän och barndomsvän som jag har känt sedan snorungetiden, ringde förut. Det var aslängesen vi snackade. Så vi ska nog höras i veckan igen och typ hitta på nåt. Umgänget mellan oss går nog i perioder.... Eller.. Vi träffas en dag eller en helg, så går det en månad, sen hör vi av oss, så går det ett par veckor, sen ses vi igen. Så har det hållt på sen tidigt i somras. Och så blir det ibland. Vi båda har våra grejer att göra. Och tiden räcker inte till ibland helt enkelt. Men äkta vänner finns alltid kvar, även om man inte ses varje dag:)

Och på onsdag ska jag träffa söta Sandra och promenera! Trevligt! Var längesen jag träffade henne. Underbar vän! Och i morgon skulle jag egentligen vart ledig eftersom vi skulle ha öppet hus på skolan igår, men eftersom att jag inte var med på det så jobbar jag i stallet på skolan 8-5 imorrn i stället. Och typ halva klassen också^^ haha. Men det är väl inte hela världen. Kan ju bli trevligt det med. Eftersom att halva klassen kommer att vara där så kan vi nog få det att bli asskoj;) NP2H är tokiga! Haha;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0