Söndag

Heej!
Vilken lång dag det har varit idag! Gick upp 7.20, fixade mig, sedan åkte jag, mamma, Syrran och Viveka och Amanda (mor och dotter, goda vänner till oss, familj till en av mina närmaste vänner Felicia) på julmarknad på ett säteri någonstans utanför Lidköping. Skitmysigt var det där runt omkring. Efter det åkte vi runt i området omkring. Massa fina herrgårdar, kyrkor från typ 1100-talet och en av dom där Arn befann sig en gång bl.a. Sånt här är verkligen kul ibland! Historia var ju ett av mina bästa ämnen i grundskolan. Det är kul. Vi hade det himla trevligt i alla fall tyckte jag. Åt på restaurang inne i Lidköping innan vi åkte tillbaks till Trollhättan igen. På restaurangen satt det ett äldre par där gubben spenderade ungefär hela besöket åt att stirra mot vårat bord. Verkligen råglodde. Själv tyckte jag att han bara stirrade på mig. Vad ville han? Man börjar ju undra liksom... Har han och hans sällskap inget att prata om eller? Verkade inte så. Det värsta jag vet är när någon sitter och stirrar. Som om man var en jävla staty eller något.

I alla fall... När vi kom till Trollhättan stannade vi på en kopp kaffe hos Viveka och dom. Och nu sitter jag här. Är så trött så att mina ögon går i kors känns det som. Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Städa mitt rum ska jag försöka göra i alla fall. Det behövs kan jag ju säga. Var änna ett tag sen nu... Och jag avskyr när det är oreda i mitt rum! Vill ha ordning och välstädat omkring mig för att jag ska trivas riktigt bra!

Det känns helkonstigt att jag har vart på julmarknad idag. Då är det verkligen snart jul!  Mindre än 2 månader kvar nu. November snart... Helt sjukt vad fort tiden går. Snart har jag gått halva gymnasietiden. Bara halva kvar sen. Undra vad man ska hitta på efter gymnasiet då. Men man ska inte fundera för mycket.

Puss

Det är fortfarande lika underbart med höstlov:)
Ursäkta att jag inte tog några bilder idag. Men jag var lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0