Sabrine älskar att mysa!

Hej.
Alla stack här hemma så nu sitter jag ensam i mörkret. Men det är rätt mysigt. Har käkat lite nyttig soppa. Dock är det korv i den men det är väl inte hela världen? Kanske ska gå ut och gå ensam idag? Eller ska jag bara sitta inne i höstmyset och njuta lite? Så kanske jag bara kör sit ups och hantlar sen? Vet inte. Ska nog häcka framför TV:n lite senare och mysa för mig själv. Något bra kommer det nog, det är ju onsdag. Brukar det inte gå lite på TV:n då? Jag ska i alla fall se Generation fett ikväll klockan 22:00. Intressant faktiskt. Såg ni förra gången? Hon som hade som mål att bli världens fetaste kvinna? Då är man inte frisk! Hon kommer att döda sig själv. Och hennes man som älskar att mata henne och hjälper henne till att få en tragisk död är ju ännu sjukare mentalt. Stackars deras barn! Vill adoptera den lilla flickan som dom hade! Men men...

Det regnar och blåser ute. Übermysigt, eller hur? Jag gilalr hösten på nåt sätt i år! Förr har jag typ hatat dom kalla årstiderna men nu känns allt annorlunda på nåt sätt. Hoppas det blir en riktig vinter i år. Med massa snö, djup upp till knäna. Och kallt. Mys! Men frågan är om den vintern nånsin kommer att komma igen? Kanske. Tro det eller ej men det är endast 2 månader kvar till jul också! Vad fort allting går... Läääskigt fort.

PUSS:*

3 bloggar jag hissar!
Bra hästblogg för hästälskare som jag läser då och då;
http://bloggequus.blogg.se/
Superdupersöt blogg av en människa som verkar superdupersöt;
http://sessan82.blogg.se/
Fann denna megabra bloggen igår, 17 år och trebarnsmamma bloggar;
http://mammabeckas.blogg.se/

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

här är det också jättemysigt väder nu. regn och åska och storm <3 love it

2008-10-22 @ 20:20:59
Postat av: Sanne

Tack så mkt för att du "hissar" min blogg =)

2008-10-26 @ 12:16:09
URL: http://bloggequus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0