Onsdag

Hejsan!
Äntligen gick det att logga in på bloggen, det funkade liksom inte imorse. Är hemma från skolan idag. Vaknade 5.00 som vanligt men mådde väldigt dåligt och var spyfärdig. Somnade om till klockan var 6! Då missade jag ju självklart bussen som gick 06.20. Hann inte heller med den som gick 06.53 (tänkt vad tiden går fort när man står och sminkar sig på morgonen!). Och så skulle jag gå till den bussen som gick 07.33. När jag nästan är framme vid hållplatsen så ser jag ju självklart bussen åka förbi hållplatsen! Så jag sket i hela dagen, skulle ändå inte hinna. Och tur var det för när jag satt och msn:ade med jessica för en stund sen fick jag reda på att lektionen var inställd! Det var bara hundkurs första stunden eller nåt sen skulle läraren på kurs. Kan dom inte meddela sånt här innan? Jag menar vi som pendlar... Vi har ju rätt långt att åka, vissa har otroligt långt att åka.

Tänkte käka lite snart, har inte ätit frukost än. Lite senare funderar jag på att åke/cykla/gå ner till Överby (köpcentrum) och kika lite. Kanske hittar ett par billigare jeans och lite småsaker jag behöver. Får se. Studiebidraget kom ju igår som sagt, behövligt! Plus att jag har kvar mina födelsedagspengar. Nice det.

Vad ska ni göra idag? Någon mer än jag som sitter hemma och inte gör ett skit?

Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0