Torsdag

Ja, jag valde den behagligaste utvägen idag. Så nu är jag hemma och chillar. Mår inte jättebra men det får la funka i alla fall. Senare idag ska jag träffa Felicia och Sandra för promenad. Trevligt trevligt:) Var jättelängesen jag träffade girlsen<3 Och nästa vecka är det lov:) Det betyder altså halloween nästa helg. Så pratade jag och Sandra på om vi skulle hitta på nåt megakul som vi brukar göra varje år, vi och tjejerna. Tradition på halloween ju! Förra året var vi på fest hos en kompis till Alex. Det var trevligt. Fast i år är jag sugen på nåt... mer... mys-med-film-och-mörker-hela-natten-aktigt. Men vi får väl se:) Och nu på lördag ska jag och Anna ha tacokväll hos henne<3 Mysigt ju. Var så längesen vi umgicks utanför stallet nu, jag och Anna. Det brukar gå ett tag där emellan. Men bra kompisar måste inte träffas varje dag. Bra kompisar är lika bra kompisar i alla fall;) Jag tycker i alla fall att jag har världens underbaraste vänner. Världens! I skolan, hemma i Trollhättan, en liten en sitter i Frankrike nu, och några på lite andra ställen i landet (Sverige)... o.s.v... :) Världens underbaraste! Tack för allt, för att ni lyssnar, för att ni är så jävla gulliga bara. Har världens underbaraste familj också för den delen. Finns ingen underbarare<3

Hoppas ni får en underbar torsdag! Puss på er allihop som läser min blogg<3


Min bebis här om dagen<3

Kommentarer
Postat av: aBc

Puzz själv. Å du ÄR helt underbar. Tryck inte ner dig själv. Du är inte dum eller dålig. Bara lite lat och oplanerad. Du fixar skolan, det du gör brukar bli väldigt bra.

2008-10-23 @ 13:50:43
Postat av: Beengaah

Älskar dig hur mkt som helst <333 Hoppas du vet de <333 Om du inte gjorde de så vet du de NU <333 Beengaaaah <333

2008-10-23 @ 14:14:47
Postat av: Annis

du e för söt..på lördag blir de sköj:D

2008-10-23 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0