...Och efter en tupplur...

Gomorron höll jag på att säga!
Det är en nyvaken Sabrine som sitter här nu. Pluggat samhälsskunskap (regering, hur Sverige styrs, politik/er, samhället i Sverige o.s.v). Somnade med häftena bredvid mig till slut. Så ska snart försöka plugga lite till. Har ju omprovet imorgon;)

Blir inget Överby idag. Funderar allvarligt på att åka imorrn i stället, efter skolan:) Vill ha nya jeans.

Det tog änna stopp i hjärnan på mig nu. Om jag nu har någon^^ Ni får ha det så bra alla folk!:)

Hittade några snygga jeans när jag tittade på forever21.com! Om jag bara hade lika snygga och smala ben och lår som modellerna på bilderna så^^ Men kolla är ju alltid kul:) De rosa är såklart en favorit... (klicka på jeansen för större format)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker dom längst till höger var assnygga:D

hehe, ja fick lite ont i nacken. Och på överby va vi bara i två timmar :S ja kom bara över 3 saker, jag åker nog dit eller till torp i helgen:)

2008-10-01 @ 19:38:45
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åk imorgon till Överby, from kl.19.00 - för mellan 19-22 är det massa rabatter nästan överallt på överby! Läs i dagens (onsdagens ttela så hittar du alla ställena)

2008-10-01 @ 20:25:10
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0