Nu blir Sabrine mjölkbonde för en vecka;)

Gokväll.
Idag hade vi bara en hästlektion i 3 timmar på hela dagen. Vi red till musik, trevligt. Jag skulle haft laggårdstjänst idag. Men får gå på den resten av veckan. Och imorrn är det skolfotografering, jag kommer ju säkert inte se så jättefräsch ut på det eftersom att jag är i laggårn.. Men vad ska man göra. Man får försöka se positivt på det ändå. Laggårdstjänst är bra för kroppen;) Och kossorna är mysiga, även om man säkert inte hinner med så mycket kel med dom.

Jahapp jag har väl inte så mycket mer att skriva om än det. Ha det så bra! Och förlåt att jag inte bloggar så jättemycket som förut men tiden rinner iväg... Och nu denna veckan kanske det blir ännu mindre p.g.a arbetet i laggårn. Jag kanske ska bo på skolan två nätter denna veckan också, vi får se. PUSS:* Love you:)


Nuntorpskalv:) Bild tagen förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0