Ni ställde väl om klockan i helgen?

Sitter med min fleecefilt virad om mig. Är frusen och trött. Nyss käkat frukost. Någon var här och bytte ut filtren uppe på vinden i samma veva. Jag är trött som sagt. Kanske borde sova en timme till? För då har jag sovit i 8 timmar sammanlagt detta dygnet. Bara en timme till... Så att mina stackars ögon slipper gå i kors av trötthet. Hehe...

Förresten, jag har en ny favoritartist!
Amy Macdonald! Älskar hennes röst och älskar hennes hit This is the life! Underbar! Den har ni väl inte missat?

Amy Macdonald.

Andra artister/band/grupper jag hissar just nu:
Jordin sparks
Agnes
Rihanna
Lady Gaga
Sanna Nielsen
Rio (Shine on härligaste låt ever)
Takida (alltid<3)
Markus Fagervall (<3)

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej:)

Sorry att jag inte har kommenterat på ett tag men jag orkar inte med nånting känns det som just nu:(

Hoppas du får ett skönt lov:D

puss<3

2008-10-27 @ 12:16:19
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

jag älskar Agnes.. hon är bara såå vacker =)



Åh, tack =) haha, vi som pingusar

2008-10-27 @ 13:28:34
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä, de har inte hänt något speciellt. Jag har bara tappat stinget till allt.. <3

2008-10-27 @ 15:10:58
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0