Mitt livs kärlek(:


Det är mitt liv<3 Jag vet vad jag vill. Finns inget friare och underbarare
än hästarna. Än ridningen, än allt det. Ingen Sabrine utan hästar. Häst-
nörd, jo jag vet. Men så är det i alla fall och det är helt undebrart. Klart
jag vill jobba med hästar, kanske starta eget senare i livet. Underbart att
spendera hela sitt liv på det man älskar mest av allt. Jobbet är ju trots
allt typ 80% av livet... eller? Det är ju något jag brinner för. Och min eld
kommer aldrig att slockna.






Är det inte helt underbart att ha något att älska så mycket och
lägga ner tid på det?:)
Foton: Alla tagna av mig utom Zarinos öga (tagen av Anna L)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, det är heelt underbart! :)

2008-10-27 @ 11:20:16
Postat av: Annis

ja den drömmen kommer du att förverkliga..att jobba med hästar när du är stor:D älskar zarinos öga:D:D

2008-10-27 @ 14:37:47
Postat av: Morbror Mattias

Yo! Visste du att jag aldrig suttit uppe på en hästrygg? Hoppas inte du vill kapa familjebanden pga av denna sanning! :D Du får helt enkelt lära mig nån gång, när du startat eget låter väl alldeles utmärkt. Sedan får du komma ner till Australien och arrangera hästturer vid mitt och kirstys hostel! I övermorgon ska vi bestiga sydostasiens högsta berg! 4100 meter! Tjohoo det kommer bli kallt! :) Ha det bäst! kram Mattias

2008-10-27 @ 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0