Lördag

Vad mycket jag har hunnit med idag ändå. Red ju i förmiddags som vanligt. Red lille Iver. Myspys! Efter det åkte jag hem, åt, duschade, fixade mig, åkte med mamma och syrran till Vänersborg och låste upp deras mobiler, köpte fika, tittade lite på marknaden. Efter det åkte vi till Överby (köpcenter) och tittade på skor och så. Jag hittade två par stövlar och syrran hittade ett par:) Sen så köpte jag tights också eftersom att alla mina tunna har gått hål på! Typiskt strumbyxor och sådant! Så denna gången blev det tjockare tights... Sedan handlade jag (eller mamma eftersom att hon betalade allt) till min och Annas tacokväll. Senare på kvällen åkte jag till Anna:) Tack för en jättetrevlig kväll Anna<33 :) Har alltid roligt med dig. Just det ja, jag åkte till Mellerud och tillbaks idag också. Haha.



Dessa två par köpte jag idag:) Tack mamma^^



Köpte även Sex and the City-filmen idag! Den ska jag titta på imorrn, har ju inte sett den:) Är den bra?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Den är underbar!!

2008-10-26 @ 13:29:27
Postat av: Matilda

Den är asbra!:D

2008-10-27 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0