Hösten är mysig!

Gokväll!
Kom hem för en stund sen, har hunnit äta lite kycklingwok också, supergod som mamma har gjort. Åkte då till stan runt 16.00 och träffade Sandra och Felicia. Det var ju jättelängesen man sågs:) Så det var trevligt. Vi promenerade runt spikön, till kyrkan och tillbaka. Mysigt med höstpromenader! Sedan stack Sandra hem för att plugga och jag och Felicia satte oss på Folkets hus i någon timme och bara chillade och snackade. Hon käkade godis och jag knarkade tuggummi som vanligt, för att dämpa godissuget. Jag börjar bli bra på att avstå nu! Har snart klarat en vecka utan en endaste liten snickersbit eller liknande! Wiie=)
Och förut när jag väntade på bussen för att åka till stan och möta flickorna så blev jag så irriterad! Bussen var nätan 10 min försenad och det blåste så att mitt hår förstördes! Fick sätta upp det. Haha. ;)

Imorrn kväll drar jag till Sandra. Trevligt. Tack för en mysig promenad tjejer!


Felicia<3 Tänk att jag har känt den sötingen sedan jag var en
liten skitunge hos dagmamma:) Haha hon ser förvånad ut ;)


Haha klockren min på söta Sandra där! :) Sötunge!<3


Spikön...






Felicia handlar smågodis^^ Men jag klarade faktiskt att stå emot!


Sandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0